FANDOM

Misty

Misty (カスミ Kasumi) - jedna, a zarazem pierwsza towarzyszka Asha w Anime. Podróżowała z nim od początku serii Kanto, aż do samego końca serii Johto. Posiada prawie same Pokemony wodne (Azurill, oraz Togetic którego wypuściła). Ash przypadkowo poznał Misty, gdy ta łowiła ryby. Postanowił "pożyczyć" jej rower, co skończyło się katastrofą - zniszczył go Pikachu Asha jednym ruchem Piorunem. Naszczęście z czasem jednak zapomniała o tym i polubiła Asha. Widać nawet, że mu się podoba.

Misty and Pikachu and Togepi

Misty z Togepi i Pikachu Asha

Misty jest głównie miła i optymistyczna, lecz przez jej "wybuchowy" charakter łatwo ją zdenerwować. Zanim rozpoczęła podróżować ze swym przyjacielem (Ash'em) mieszkała na Arenie w Cerulean, razem ze swymi trzema siostrami - Lili, Daisy i Violet. Była młodsza od swych sióstr i nie mogła równać się ze swymi pięknymi siostrami. Kilka odcinków od poznania jej dowiadujemy się, że była Liderką Sali Cerulean i trenerom którzy ją pokonuję wręcza odznakę kaskady.

OsiągnięciaEdytuj

Misty ma na koncie kilka osiągnięć, a mianowicie:

  • Wygrana w konkursie łowienia Seaking'ów
  • Wygrana w Konkursie Księżniczki
  • Top 8 w Pucharze Wchirl
Misty tamburyno

Ulubiony instrument Misty - tamburyno, oraz Misty grająca na nim.

Smutna Końcówka JohtoEdytuj

Pod koniec serii Johto siostry Misty wygrywają wycieczkę dookoła świata, dlatego Misty musi wrócić do swego miasta zaopiekować się salą. Po pożegnaniu się ze swymi przyjaciółmi wyrusza tam na swym rowerze, który naprawiła Siostra Joy z Virdian.

Piosenka MistyEdytuj

Misty ma swą piosenkę skierowaną do Asha, a brzmi ona:

W. Agielska:

I look at you, you look away I wanna tell you what I'm feeling, But I don't know how to start. I wanna tell you, but now' I'm afraid that you might break my heart Oh, why should anything so easy ever Be so hard to do? I wanna tell you what I'm feeling, And to say that, I love you.

W. Polska:

Patrzę na ciebie, przyglądam z dala Chcę powiedzieć, co czuję, Ale nie wiem jak zacząć. Chcę ci powiedzieć, ale teraz " Obawiam się, że możesz złamać moje serce Och, dlaczego wszystko tak proste jak zawsze Jest tak trudne do zrobienia? Chcę powiedzieć, co czuję, I powiedzieć, że cię kocham.

PokemonyEdytuj

Misty Goldeen

Misty przebrana za Goldeen z Pikachu Asha

Przy sobie:Edytuj

- Corsola

- Goldeen

- Psyduck

- Gyarados

- Staryu

- Azurill

- Ludvisc a.k.a "Caserin"

- Starmie

- Dewgong

- Horsea

- Politoed

Wypuszczone Edytuj

- Seaking

- Togetic

Pożyczone Edytuj

- Pikachu Asha

- Bulbasaur Asha

- Vulpix Suzy (Najpierw pokemon należący do Suzy, potem do Brocka, i jeszcze raz do Suzy)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki